Buradasınız : Ana Sayfa // Dağcılık ve Kamp, Genel // Cımbar vadisi faliyeti…

Cımbar vadisi faliyeti…

29 Ekim sabahı Niğde’den Arif , İsmail ve Gökhan gelerek beni Bor’dan alıyorlar ve 7:00 gibi yola çıkıyoruz. Önceki ekip Dursun, Neşet ; Duygu ve Cavit hocamlar Cımbarın girişinde bizi bekliyorlar.. Kısa bir hazırlıktan sonra yola çıkıyoruz. Sabahın soğuğu var.

Biraz yürüdükten sonra fazlaları çantaya atıyoruz .. Sis var hava kapalı.. Yükseklere çıktıkça güzel bir manzara ile karşılaşacağımızı biliyoruz. Cımbarın iki kola ayrıldığı yerde sağdan devam ediyoruz.. Bir süre sonrada sol yamaçtan yukarı çarşağa vuruyoruz kendimizi. Yükseldikçe hava açılıyor bulutların üzerine çıkıyoruz.. Manzara harika…

Fotoğraf makinelerimize davranıyoruz.. Bir düzlükte kahvaltı molası veriyoruz .. Peynir ton balığı, Gökhan hocamın yaptığı domates peynirli ekmek.. İsmail Komiserim hemen çayımızı yapıveriyor.. Termoslarda sıcak sularımız var biraz.. Çay faslı eğlenceli.. Sohbet koyu.. :)

Toparlanıp tekrar yola koyuluyoruz.. Yükseldikçe hava açıyor .. Güneş yüzünü göstermeye başlıyor.. Ve nihayet bulut denizinin üzerindeyiz.. Uzakta Bolkarlar görünüyor.. Fotoğraf çekiyoruz bol bol.. Bu arada kuzeydeki kanyonda sis içinde gözüken halka şeklindeki gökkuşağı çok ilginç geliyor.. Fotoğraflıyoruz ama gerçekteki gibi çıkmıyor fotoğraflarda..  Bir süre bu tepede vakit geçiriyoruz…

Buradan Teke Pınarı mevkine gitmek sitiyoruz ama iniş çok dik ve yol olup olmadığından da emin değiliz Dursun hocamla kısa bir keşiften sonra inilebileceğine karar veriyoruz .

Dursun, ben, İsmail Komiserim ve Neşet hocam inmeye karar veriyoruz. Ekibin diğerleri ise uzun yolu dolaşarak inmeyi kararlaştırıyor. Oldukça dik bölgeden teknik malzeme kullanmadan iniyoruz.. İndiğimiz yere aşağıdan bakınca bizde inanamıyoruz.. İlk inişini biz yapmış olabiliriz diye şakalaşıp gülüşüyoruz..

Diğer gurubu beklerken bişeyler atıştırıyoruz . 15 dk kadar sonra diğer gurup ta geliyor ve teke pınarı bölgesinde buluşuyoruz bir çay faslı yapıyoruz orda da.. Bu sırada İzmir’den gelen bir ekip ile kısa sohbet yapıyoruz.. Demirkazık deneyeceklerinden bahsediyorlar.. Hava soğumaya başlıyor.. Fazla oyalanmamak lazım diyoruz.. Yol uzun düşman güçlü esprileri yapılıyor..

Cımbarın diğer kanyonundan dönüşe geçiyoruz.. Oldukça dar ve uzun bir kanyon.. Bazı yerlerde biraz kilolu iseniz geçemeyeceğiniz genişlikte delikler var adeta..  Kuşburnu yiyerekten, dağ keçilerini görürüz diye yukarılara bakaraktan yürüyüş devam edip gidiyor kanyonda.. Zorlu ve uzun bir dönüş yolculuğundan sonra araçlarımızın olduğu cımbar girişine geliyoruz.. Saat 19:00 olmuş ..Yaklaşık 12 saat kadar yürümüşüz..

Arabada sıcak tatlı bir sohbet ile Niğde’ye dönüyoruz.. Bir faliyet daha böyle sona eriyor..  Başka faaliyetlerde görüşmek dileğiyle.. 73 ler..

2 Yorum yapılmış " Cımbar vadisi faliyeti… "

1. birisi diyor ki:

Tebrikler, 73′ler…

2. TB5EC diyor ki:

Tebrik ediyorum. Az kaldı beraber olacağız. Sevgilerimle.

Yorum Yapın

Copyright © 2010 TB5X Mehmet DİVİLİ Kişisel Web Sitesi. Sitenin Tüm hakları saklıdır.
Bu site wordpress altyapısı üzerine kurulmuştur. Düzenleme : TB5X.